• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Μύρισαν Χριστούγεννα - Σταθμοί εργασίας με χριστουγεννιάτικα βιβλία

Οι μαθητές κάθε τάξης κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες που αφορούσαν χριστουγεννιάτικα βιβλία. Οι δραστηριότητες αυτές οργανώθηκαν σε 5 σταθμούς. Σε κάθε σταθμό είχαν στη διάθεσή τους 40 λεπτά. Ο κάθε σταθμός αφορούσε ένα χριστουγεννιάτικο βιβλίο, όπως φαίνεται στον πιο κάτω πίνακα.

Στον πρώτο σταθμό οι μαθητές κλήθηκαν να βρουν τα κρυμμένα ξωτικά στις σελίδες του βιβλίου «Υπάρχουν στ’ αλήθεια ξωτικά;» (Λούσι Ροουλαντ & Κεϊτι Χάλφορντ, 2022). Ακολούθως,  έφτιαξαν μια ζωγραφιά όπου έκρυψαν τα δικά τους ξωτικά και τη ζωντάνεψαν μέσω της εφαρμογής CHATTERPIX KIDS.

 

 

 

Στον δεύτερο σταθμό οι μαθητές κλήθηκαν να προγραμματίσουν το ρομπότ Bee bot σε χάρτη με 30 χριστουγεννιάτικες εικόνες με στόχο να βρουν ποιες από αυτές τις εικόνες είναι σελίδες ενός βιβλίου. Ακολούθως, τις έβαλαν σε χρονική σειρά και μάντεψαν τον τίτλο του βιβλίου: «Χριστουγεννιάτικο αλφαβητάρι» (Αντώνης Παπαθεοδούλου & Μυρτώ Δεληβοριά, 2010).

Στον τρίτο σταθμό οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να το εμπλουτίσουν τη μεγαλόφωνη ανάγνωση του παραμυθιού με ήχους που πιθανόν να ακούγονταν με βάση το κείμενο και τις εικόνες του παραμυθιού: «Το Πολυκατάστημα των Χριστουγέννων» (Maudie Powell-Tuck & Hoang Giang, 2021),. Χρησιμοποιήθηκαν διάφορα μουσικά όργανα αλλά και αντικείμενα που είχαν μπροστά τους και παρήγαγαν ήχους.

Στον τέταρτο σταθμό, έγινε μεγαλόφωνη ανάγνωση του βιβλίου: «Το δέντρο που είμαι» (Γιουβάλ Ζόμερ, 2021) και οι μαθητές κατασκεύασαν ένα δέντρο από χαρτί ανακύκλωσης.

 

Στον πέμπτο σταθμό, οι μαθητές κατασκεύασαν κάρτες και σελιδοδείκτες αφού επεξεργάστηκαν το βιβλίο: «Το πιο Υπέροχο Δώρο του κόσμου» (Sperring Mark, 2019).