• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Ένας αρκούδος μια φορά, Ελένη Γερουλάνου & Ίριδα Σαμαρτζή

H δράση μας αποτελείται από δραστηριότητες πριν την ανάγνωση, κατά την ανάγνωση και μετά την ανάγνωση των βιβλίων. 

Συγκεκριμένα, πριν την ανάγνωση του βιβλίου «Ένας αρκούδος μια φορά», τα παιδιά εξέφρασαν τις προβλέψεις τους, προφορικώς και γραπτώς για το περιεχόμενό του. Επίσης, πραγματοποιήθηκε μία διαδικτυακή συνάντηση ανάμεσα στις δύο τάξεις και, μέσω της εφαρμογής slido (https://www.slido.com/), τα παιδιά μοιράστηκαν τις ιδέες τους για τα δομικά στοιχεία του βιβλίου.

 

Στη συνέχεια, προχωρήσαμε στην ανάγνωση του βιβλίου μέχρι το σημείο που ο αρκούδος φτάνει στο μουσείο και μπαίνει στο δωμάτιο παιχνιδιών. Στο σημείο αυτό, απαιτήθηκε η συνδρομή των παιδιών, τα οποία κλήθηκαν να βοηθήσουν τον αρκούδο να ολοκληρώσει τις αποστολές, να λύσει γρίφους και αινίγματα ώστε να ξεκλειδωθεί από το δωμάτιο και να φτάσει στον τελικό του προορισμό. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την ιστορία των παιχνιδιών που εμφανίζονται στο βιβλίο, να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο και να εμπλακούν ενεργά με την ιστορία. Αφού τα παιδιά κατάφεραν να ελευθερώσουν τον αρκούδο από το δωμάτιο συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε η ανάγνωση του βιβλίου.

        

Μετά την ανάγνωση, τα παιδιά κλήθηκαν να φτιάξουν τα δικά τους φυσικά δωμάτια παιχνιδιών/δωμάτια διαφυγής.

  

Επίσης, τα παιδιά κατάρτισαν ένα κατάλογο με ερωτήσεις που θα ήθελαν να απευθύνουν στη συγγραφέα του βιβλίου, Ελένη Γερουλάνου. Σε μια διαδικτυακή συνάντηση της συγγραφέως με τις δύο τάξεις, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη συγγραφέα, να της απευθύνουν ερωτήσεις και να της δείξουν τις δουλειές τους.