Πιο κάτω περιγράφεται η διαδικασία που ακολουθήσαμε για να φτιάξουν τα παιδιά τα καπέλα θετικής σκέψης.
(α) Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας (Είσαι αστέρι) (πριν την ανάγνωση)
Αρχικά, οι μαθητές κλήθηκαν να παίξουν ένα ψηφιακό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας (https://mtvrs.io/GlassKindheartedAntarcticgiantpetrel). Στο παιχνίδι αυτό υπήρχαν τέσσερις επιλογές: «Είσαι αστέρι στα μαθηματικά!», «Είσαι αστέρι στη ζωγραφική», «Είσαι αστέρι στα παζλ!» και «Είσαι αστέρι στα ουσιαστικά!». Οι μαθητές επέλεγαν αυτό που ήθελαν και έτσι οδηγούνταν σε διαφορετικές δραστηριότητες. Μετά, κλήθηκαν να πουν τι αισθάνονταν και να το συνδέσουν με το τίτλο του βιβλίου «Είσαι αστέρι!».
(β) Μεγαλόφωνη ανάγνωση και επιλογή φράσεων (κατά την ανάγνωση)
Έγινε μεγαλόφωνη ανάγνωση των βιβλίων: Είσαι αστέρι! (Σάντρα Ελευθερίου, 2022), Να είσαι ο εαυτός σου! (Πιτερ Ρέινολτς, 2021) και Γέτι, η δύναμη του ακόμη (Μαρίνα Γιώτη, 2020) και επεξεργασία τους (ομοιότητες, διαφορές). Μετά, οι μαθητές κλήθηκαν να αναζητήσουν σε αυτά τα βιβλία φράσεις που θα έλεγαν σε κάποιον για να τον κάνουν να νιώσει όμορφα.
(γ) Καπέλα θετικής σκέψης (μετά την ανάγνωση)
Οι μαθητές έγραψαν τις φράσεις που επέλεξαν σε άσπρα καπέλα τύπου jockey με στόχο την ψυχική ενδυνάμωση του αποδέκτη του μηνύματος και τα εικονογράφησαν ανάλογα με το μήνυμα της φράσης. Παράλληλα έφτιαξαν καπέλα θετικής σκέψης και στα αγγλικά, τα οποία στάλθηκαν σε παιδιά στη Γκάνα (εθελοντισμός).